Hej alle
Jeg er til dagligt kørende i en F10, 523i. Siden jeg fik den har den haft periodiske udfald med motorbanken, hvor den gav ganske små ryk i motoren under kørsel og i tomgang. Jeg har altid kørt 95 blyfri.
Jeg tog til min mekaniker, som satte en tester på bilen. Den viste fejl på EGR ventilen. Jeg indkøbte alt i Bell Add til at få renset motoren igennem incl. nyt olie. Da min mekaniker ikke havde tid i næsten 14 dage, besluttede jeg mig for at prøve V power hos Shell, da der var tilbud på det og jeg havde læst om dets effekt.
Dette har så resulteret i, allerede efter første tankning, at jeg ikke siden har bemærket nogen form for motorbanken. Jeg kører nu på 3. tank og har kørt det i en måneds tid. Et eller andet har den høje oktan gjort, så fremover hælder jeg V power på trods den dyrere pris.
Shell V power ændrede min motorgang
Shell V power ændrede min motorgang
Mvh. Søren Nielsen
BMW E60 523i 7/2007 LCI Tidl.
BMW F10 523i 5/2011
BMW G30 520D/2017
BMW G30 520i/2019
BMW G20 330i m sport/2020
BMW E60 523i 7/2007 LCI Tidl.
BMW F10 523i 5/2011
BMW G30 520D/2017
BMW G30 520i/2019
BMW G20 330i m sport/2020
- adamzack
- Super Star
- Indlæg: 1442
- Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Navn: Allan Ash
- By: Farum
Re: Shell V power ændrede min motorgang
Har kun tanket V-power over 7 år. Ret sikker på at jeg dengang mente at den kørte lidt længere pr lit. I sommers kørte jeg fra Farum til trysil med full load. Forbruget lå på 7.2 lit pr. 100 km. De er sgu ok for en 18 årig 2.8 benziner 

Med Venlig Hilsen Allan
Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020