problemer med DEAKONLINE

Import, afgifter, priser, oplevelser med værksteder osv.
Besvar
Brugeravatar
210479
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 293
Tilmeldt: man 19. okt 2009 19:34
Navn: Indsæt fornavn - Wiedenmann
By: København

problemer med DEAKONLINE

Indlæg af 210479 »

for 13 måndere købte jeg 4 dæk hos deakonline, 2 fordæk og 2 bagdæk.
får mail med pakkenummere
fordæk i en pakke.
bagbæk i en anden pakke.
fordækene kommer rimlig hurtigt, et par dage senere kommer der en fragt mand med1 bagbæk ! jeg siger til ham at der skulle være 2stk. og han siger at det var hvad han havede med... og pakkenummeret passede også med mine bagdæk.

dagen efter ringer jeg til Firmaet (deakonline) og siger at jeg kun har modtaget 1 af de dæk, og der skulle være 2.
de vil se på sagen,
dagen efter igen ringer de fra GLS og siger at de har et dæk mere til mig,så skynder mig ud og hente det så jeg kan få fælge på..

i januar ca.9 månder senere begynder jeg få rykkere for 2 bagdæk.(nogle ekstra de skulle have sendt) istarten lader jeg som ingen ting og tænker det må være en fejl..!!

men det fortsætter med breve , mails og opkald..
og jeg forklare at jeg ikke har bestilt eller modtaget de ekstra dæk..

der kommer flere rykkere somjeg ikke betaler, sagen bilver så sendt til inkasso (et firma i england tror jeg.)

så starter det forefra med rykkere og mails.
ringer og skriver til dem flere gange at det er tale om en fejl osv.
ender med at jeg skal skrive under på en blanket (at jeg eller min familie ikke har modtaget de dæk)

den mister de og skal så skrive en ny..
så går jeg rundt og tror at der er styr på det igen !!!

men nej, får jeg mails om st sagen bliver sendt vidre til retten.
skriver med det samme at de gerne må/skal kontakte mig på min tlf.

svaret jeg får tilbage : This message is subject to the confidentiality notice at the end of this communication. Sent by Carmel Magee for Brethertons LLP


hvad gør jeg her, hvordan skal jeg forholde mig

--------------------------------------------
come to the dark side, we have cookies...
Brugeravatar
nostromo72
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 8. sep 2005 09:04
Navn: Rene Gundersen
By: Bjæverskov

Re: problemer med DEAKONLINE

Indlæg af nostromo72 »

Sørg for at have alt du har sendt og modtaget på skrift fra dem og slå koldt vand i blodet.
Skriv evt til dem at du gerne vil se dokumentation for at du har modtaget de extra dæk eller en bestilling fra dig på dem. Det er dem der skal dokumentere du har modtaget dem og ikke dig der skal dokumentere for at du ikke har! Det er vigtigt at huske.
Hos GLS skriver du jo under og du kan derfor evt også kontakte dem for at se hvad du har modtaget på adresset og skrevet under på.
Umiddelbart har du intet at frygte selvom det er pisse ubehageligt at modtage sådanne ting når man har orden i tingene.
Du kan evt også sende dokumentation fra din bank eller lign. som viser du har betalt for varen.


Mvh. Rene
E60 530 2003
Brugeravatar
nostromo72
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 8. sep 2005 09:04
Navn: Rene Gundersen
By: Bjæverskov

Re: problemer med DEAKONLINE

Indlæg af nostromo72 »

har du fundet ud af mere?


Mvh. Rene
E60 530 2003
Brugeravatar
210479
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 293
Tilmeldt: man 19. okt 2009 19:34
Navn: Indsæt fornavn - Wiedenmann
By: København

Re: problemer med DEAKONLINE

Indlæg af 210479 »

der er ik sket mere endnu, hvis jeg skulle får et brev fra ratten, vil det så være fra Danmark eller England da inkassofirmaet ligger der, eller tyskland da deakonline er tysk..??

--------------------------------------------
come to the dark side, we have cookies...
Brugeravatar
nostromo72
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 8. sep 2005 09:04
Navn: Rene Gundersen
By: Bjæverskov

Re: problemer med DEAKONLINE

Indlæg af nostromo72 »

Mener ikke de kan få dig til at møde op i et andet land med mindre du er fængslet der og bliver stillet for en dommer.

Har du prøvet at ringe til dem og spørge hvilken dokumentation de har for at du skulle have modtaget mere end du mener. Jeg mener ikke umiddelbart sagen er så vanskelig at belyse men det kræver jo du gør noget ved det!


Mvh. Rene
E60 530 2003
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: problemer med DEAKONLINE

Indlæg af plpoulsen »

Til at starte med hvorfor skal du betale for to ekstra dæk som du slet ikke har bestilt? Dernæst skriv til dem at de skal sende dokumentation for at de har afsendt dem og at du har modtaget dem. Hvis ikke der findes en ordreseddel du har underskrevet da dækkene blev leveret så har du din ryg fri. Det er Dækonline der skal bevise du har modtaget dækkene og ikke dig der skal bevise du ikke har.

De to ekstra dæk de har sendt er jo heller ikke nogen du har betilt så det kan de jo ikke engang fremvise en ordrebestilling på og så må det da være deres problem at de sender dæk afsted som bliver væk
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Besvar