Pyntelister

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Pyntelister

Indlæg af LarsHansen »

Hej alle


Min fortryllende viv valgte igår aftes at skrabe begge døre og panelet i højre side og det så grundigt at panelet skal skiftes eller i det mindste skares. Det er helt krøllet og bølget
Dørene er faktisk ikke så slemt ramt. De kan rettes så de er til at have med at gøre igen, men pyntelisterne har sgu fået noget af et bøj begge to og skal helt af inden bilen kan kører igen.

Hvordan piller man dem af uden at gøre skaden større og så de kan bruges igen ?
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
97746117
Super Star
Super Star
Indlæg: 1004
Tilmeldt: ons 12. nov 2008 20:45
Navn: Peter Kibsgaard
By: Sundby Mors

Re: Pyntelister

Indlæg af 97746117 »

du starter bare i den ene ende, de er bare trykket i huller i døren, en spartel/stemmejern/skruetrækker med malertape på, til lige at få begyndt, så går resten af sig selv......
Mvh. Peter Kibsgaard
1 stk. E66 730ld individual `07, 2 stk. E39 525tds touring aut.´98, 1 stk. Toyota MR2 turbo´85, 1 stk. VW beach buggy´70
Tidl. Toyota Corolla van 1,8d turbo´86, Mazda mx5´90, BMW E34 525 tds van´95
Brugeravatar
1548
Senior Bruger
Senior Bruger
Indlæg: 463
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 22:46
Navn: Brian S. Jensen
By: Hesselager / Fyn
Kontakt:

Re: Pyntelister

Indlæg af 1548 »

Hej Lars

Så kan du lære det !! Hvad pokker lavede hun uden for køkkenets 3 vægge ??

Husk nu, at når du skal finde nye lister til din bil, at (så vidt jeg husker), så er dine lister af "individual"-typen - hvor kromindlægget sidder anderledes end på "almindelige" lister
(eller måske jeg husker helt forkert ? )

Men uanset hvad, så er det da træls !
Mvh. Brian S. Jensen
E39 528i Sedan - 1996
E39 530d Touring - 2003
E30 318i Touring - 1990
http://www.bmw-club.dk
http://www.nolle.dk
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Re: Pyntelister

Indlæg af LarsHansen »

Tak til Peter. Jeg tror faktisk at jeg har klaret det med den ene ved håndkraft. Den sidder kun i 2 stk. nu og den anden bliver ved hjælp af et tape omviklet stemmejern

For HELVEDE Brian...Hvordan fanden kan du huske den slags ting ?
Der må være noget autist i dig

Listerne kan bruges igen. De skal bare rettes forsigtigt op hos pladesmeden i Skallebølle. Så er de klar til at blive monteret og jeg har sparet minimum en tussebasse.

En dag når jeg vinder i tips eller arver en boligspekulant, bliver hele bilen ordnet med maling og en masse nye dele. Indtil da skal den bare holdes ved lige på budget.

Hun har selvfølgelig tilladelse til at forlade køkkenbordet når der skal købes ind eller hentes pizza. Man er vel et moderne menneske. I øvrigt skal hendes (manglende?) evner bag et rat vedligeholdes så hun kan kører hjem når vi er til festivitas hos familie og venner, når jeg har fået for meget at drikke...
Der er dog ingen tvivl om at hun i MEGET lang tid kommer til at kompenserer for skaderne med sin syndige krop. Jeg er i "forhånd" lige nu og det kommer hun til at mærke på den hårde måde
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
Ulfi
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors 27. maj 2010 09:36
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Ulf Westmark-Højelsen
By: Rungsted

Re: Pyntelister

Indlæg af Ulfi »

Kan se du bor i Sverige, måske skulle du gøre din hustru bekendt med ordet "straf-knulla"
Mvh. Ulf Westmark
E92 325d fra 2008
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Re: Pyntelister

Indlæg af LarsHansen »

Ser du Ulf...Uanset hvilket sprog der tales ER min viv bekendt med begrebet og når man een gang har "strafknullat" sin kvinde, har man jo en forpligtelse til at følge op og det er fandme hårdt arbejde...
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Besvar