problem med lys efter install af led lamper

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
ottedk
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 281
Tilmeldt: tirs 26. maj 2009 00:24
Navn: Claus Ortvald
By: Nordsjælland

problem med lys efter install af led lamper

Indlæg af ottedk »

hej alle

har fået et underligt problem efter jeg har installeret led pærer overalt i bilen.

har skiftet angel eyes kabin lys lys under døren og nummerplade lys. og har nu fået den lidt pænere blå hvidt lys i bilen overalt.

problemet er nu lampe warnings.

vidste godt at min nummreplade belysning ville brokke sig, skal lige finde en modstand jeg kan sætte i.

når jeg starter bilen kommer der lige nummerplade warning, og ikke mere. men lidt efter lidt kommer der flere og flere warling

fog ligt high beam brake light osv. de virker alle fint og jeg kan ikke se hvordan min udskiftninger, kan påvirke dette.

min blink er også begyndt at blinke meget hurtigere nogen gange, selv om alle pærer er ok, dette sker jo normalt hvis en pærer er gået.

vil nok hjælpe hvis jeg sætter modstande i overalt, kan bare ikke se forbindelsen til disse fejl.

har prøvet at sætte alt tilbage og fejlen forsvinder !!


Mvh. Claus Ortvald
530 dA mit alles
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: problem med lys efter install af led lamper

Indlæg af plpoulsen »

LCM kan kodes til ikke at overvåge pærene eller til at overvåge pærene men ikke give nogen fejlmelding i displayet, så slipper du for at skulle montere modstande for at snyde overvågningen.

Og der kan gøres selektivt for de enkelte pærer så du fortsat kan have overvågning på dine glødepærer og halogen/xenon.
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Brugeravatar
ottedk
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 281
Tilmeldt: tirs 26. maj 2009 00:24
Navn: Claus Ortvald
By: Nordsjælland

Re: problem med lys efter install af led lamper

Indlæg af ottedk »

det lyder jo helt ok

men det løser jo ikke problem med pærer som stadigvæk er almindelige, mine fog ligt high beam brake light er jo som de hele tiden har været.


Mvh. Claus Ortvald
530 dA mit alles
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: problem med lys efter install af led lamper

Indlæg af plpoulsen »

Er du nu helt sikker på det ikke løser det? For det kan jo være pga pæreovervågningen bliver forvirret af de dioder du har sat i nogle af lygterne med overvågning og ved at afbryde overvågningen af lygterne med dioderne kan resten systemet jo virke normalt. Det er da ihvertfald et forsøg værd...
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Besvar