CD afspiller

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
JM540466
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 219
Tilmeldt: lør 29. sep 2012 09:24
Geografisk sted: Skagen
Navn: Torben Larsen
By: Skagen

CD afspiller

Indlæg af JM540466 »

Har haft noget bøvl med min cd afspiller i bagagerummet. Nogle gange sad en cd fast i mekanismen. Har haft adskilt flere gange og smurt med vaseline , og det har også kørt godt nok. Men bestilte for sikkerheds skyld nye motorer på E Bay til cd afspilleren. Her den anden dag satte en cd sig igen fast. Har nu haft cd adskilt og diverse fladbånd afmonteret for at komme til udrykker motoren. Loddede en ny motor på og samlede cdèn. Nu skifter den som den skal når man vælger at lade den selv bestemme hvilken cd der skal afspilles. Skifter også hvis man vælger nr. 5 eller 6 eller2. Håber det holder. Det tager en del timer at skille ad og samle , men det er skønt med cdér der virker.
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
michael Ravnholt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 102
Tilmeldt: tors 1. aug 2019 13:21
Geografisk sted: Ballerup
Navn: Michael Ravnholt
By: Ballerup

Re: CD afspiller

Indlæg af michael Ravnholt »

hej

Alternativt, kunne du også opdatere din EVU så du slipper af med CD'ere.... men kun lægger dem ind en gang på en ram enhed på en terabite.

Det har jeg gjort :) det er fedt.... ca 500 cdere kan der være.
Mvh. Michael Ravnholt
BMW 530xd F11 2012/10
Brugeravatar
JM540466
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 219
Tilmeldt: lør 29. sep 2012 09:24
Geografisk sted: Skagen
Navn: Torben Larsen
By: Skagen

Re: CD afspiller

Indlæg af JM540466 »

Hej
Det forstår jeg ikke hvad du mener . Hvorledes har du løst det tekniske med forbindelser osv.
Er af den gamle skole . Bruger stadig kasette bånd i bilen og indspiller bl.a. selv cdér .
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
michael Ravnholt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 102
Tilmeldt: tors 1. aug 2019 13:21
Geografisk sted: Ballerup
Navn: Michael Ravnholt
By: Ballerup

Re: CD afspiller

Indlæg af michael Ravnholt »

ok :)

Så tror jeg kun der er en vej.... rensning af alt... eller rep. af de komponenter der er defekte.

Den EVU jeg snakkede om, er en nu navi/radio/cd'er som man kan få sat i .... så slipper man for at have alle de cd'ere med :)

Jeg har fået en nu enhed i min bil, det er en lettelse, ikke at skulle lede efter efter de plader man nu gerne vil høre på den enkelte dag :)
Mvh. Michael Ravnholt
BMW 530xd F11 2012/10
Brugeravatar
JM540466
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 219
Tilmeldt: lør 29. sep 2012 09:24
Geografisk sted: Skagen
Navn: Torben Larsen
By: Skagen

Re: CD afspiller

Indlæg af JM540466 »

Hej
Tror ikke at der i min kan skiftes til andet da det er high version med styring via rat og visning på display i speedometer. Vil ikke ud i noget som man ikke kan få hjælp til. Men cdén kører nu efter adskillelse og smøring på de meget svært tilgængelige steder. Håber så det bliver ved
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
Brugeravatar
JM540466
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 219
Tilmeldt: lør 29. sep 2012 09:24
Geografisk sted: Skagen
Navn: Torben Larsen
By: Skagen

Re: CD afspiller

Indlæg af JM540466 »

Hej
Tror ikke at der i min kan skiftes til andet da det er high version med styring via rat og visning på display i speedometer. Vil ikke ud i noget som man ikke kan få hjælp til. Men cdén kører nu efter adskillelse og smøring på de meget svært tilgængelige steder. Håber så det bliver ved
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
Besvar