har org 16:9,mk4+bm24 i min e39er.
og det virker som det skal. MEN.
den vil ike vise ankomst tid under navigering. den viser bare: --:--
vi HAR haft nav coder på og vinget fluebenet af for ankomst tid.
hvad kan dette lille,men lidt irreterende problem skyldes?
både 16:9+instrumtering viser ur+dato som den skal. så burde ankomst tidspunkt ikke virke helt automatisk når disse ting virker???
mit navi vil IKKE vise ankomst tidspunkt+skøre forbrugsmålinger
mit navi vil IKKE vise ankomst tidspunkt+skøre forbrugsmålinger
Mvh. Ralle pulverlakkeren
E38 740iL individual/highline 4.4 step *Alpina B12 5.7 switchtronic klon*
- admin
- Administrator
- Navn: Mogens Juhl
- By: Viby Sjælland
- Kontakt:
Re: mit navi vil IKKE vise ankomst tidspunkt+skøre forbrugsmålinger
Har du prøvet at fjerne hakket vedr. ankomsttid i navcoder!
Mvh
Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997
Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997
Og så kunne du prøve at nedgradere til V22 og så op igen til V31 eller hvad du nu har
Det er normalt kun noget man bruger ved et BM24 radiomodul, men det er et forsøg værd.
Jens
Det er normalt kun noget man bruger ved et BM24 radiomodul, men det er et forsøg værd.
Jens
Mvh. Jens Pfingstl
F11
F11
jeg har ikke fjernet fluebenet ved ankomst tid endnu da jeg ikke selv har navcoder.
vil da lige prøve ved lejlighed ang det med software versioner.
nogen med godt bud på de skøre forbrugs+range målinger??
er vi ude i en ren kodningsfejl eller???
vil da lige prøve ved lejlighed ang det med software versioner.
nogen med godt bud på de skøre forbrugs+range målinger??
er vi ude i en ren kodningsfejl eller???
- Jesper Lindharth
- Almindelig bruger
- Navn: Jesper Lindharth
- By: Tommerup / Fyn
- Kontakt:
Hej Rasmus
Hvad med bare at komme forbi så vi kan finde ud af det? Som sagt kan det være fejl på IKE, ledningsnet til IKE samt kodning.
Du har jo også fået tilbudet pr. mail.
Hvad med bare at komme forbi så vi kan finde ud af det? Som sagt kan det være fejl på IKE, ledningsnet til IKE samt kodning.
Du har jo også fået tilbudet pr. mail.
hej jesper.
jamen også super pænt af dig at tilbyde.
ville bare lige høre herinde om nogen vidste konkret hvad det kunne være,så det evt kunne klares i lokal området.
for det er trodsalt en tur på over 400km til dig tur/retur.
og var det nu bare 10 min kodning der var problemet ville det jo være langt nemmere at få gjort i lokal området. for ham der plejer at bygge udstyr i min bil kan også kode. og kunne nogen nu udråbe fejlen og evt gi en lille how to do forklaring kunne vi jo klare det herhjemme.
jamen også super pænt af dig at tilbyde.
ville bare lige høre herinde om nogen vidste konkret hvad det kunne være,så det evt kunne klares i lokal området.
for det er trodsalt en tur på over 400km til dig tur/retur.
og var det nu bare 10 min kodning der var problemet ville det jo være langt nemmere at få gjort i lokal området. for ham der plejer at bygge udstyr i min bil kan også kode. og kunne nogen nu udråbe fejlen og evt gi en lille how to do forklaring kunne vi jo klare det herhjemme.
Du tager hastighedssignal fra 2 hjul..?? mener jeg, at jeg har læst i et anden indlæg.. men mener nu kun, at den skal have signalet fra et hjul.. det var da værd, at prøve at fjerne det ene..
Mvh. Kurt
E39 520 1996 solgt
Volvo S40 2.4 2004
E39 520 1996 solgt
Volvo S40 2.4 2004
hej kurt
det er fuldstændig korrekt at mk4eren kun kræver signal fra det ene hjul hvorimod bla. mk2 skal ha fra begge. denne fejl er rettet nu. dog uden resultat overhovedet.
der blev også tjekkket om det kunne skyldes et konstant baklys signal,hvilket før er set. men dette fungerer også som det skal.
jeg er slet ik i tvivl om nu,at det med ankomst tid bare skyldes en kodnings fejl.
det er mere de pokers range+forbrug målinger der volder mig hovedbrud.
bevares man kan leve uden. men når de nu er der,skal de sq også virke. ekstra udstyr er kun sjovt hvis det virker 100%
det er fuldstændig korrekt at mk4eren kun kræver signal fra det ene hjul hvorimod bla. mk2 skal ha fra begge. denne fejl er rettet nu. dog uden resultat overhovedet.
der blev også tjekkket om det kunne skyldes et konstant baklys signal,hvilket før er set. men dette fungerer også som det skal.
jeg er slet ik i tvivl om nu,at det med ankomst tid bare skyldes en kodnings fejl.
det er mere de pokers range+forbrug målinger der volder mig hovedbrud.
bevares man kan leve uden. men når de nu er der,skal de sq også virke. ekstra udstyr er kun sjovt hvis det virker 100%
- Jesper Lindharth
- Almindelig bruger
- Navn: Jesper Lindharth
- By: Tommerup / Fyn
- Kontakt:
Hej Rasmus
Kodede Benno ikke dit IKE igen? Eller så han bare koden var der?
Der er højst tænkeligt noget galt med dit IKE - var det billigt? For der kan ikke kodes forkert.
Kodede Benno ikke dit IKE igen? Eller så han bare koden var der?
Der er højst tænkeligt noget galt med dit IKE - var det billigt? For der kan ikke kodes forkert.
hej jesper.
nej benno koncentrerede sig slet ik om ike kodningen. husker ik helt konkret hvorfor,men noget med at han mente det var ok når det var kodet så bla. den røde manipulations prik var væk.
lyder det bare ikke mystisk at range+forbrugs målingerne er defekte/misvisende i ike når alt andet viser korrekt. mange af de andre bc funktioner fungerer jo til u.g. speed limit,fart,stop watch osv osv.
nu er jeg ikke tekniker,men hvis visnings funktionerne skulle være defekt i et ike er det vel alt eller intet???. lyder højst mærkeligt hvis bare 3 af bc visningerne iden er defekte.
og range virker somsagt de sidste ca 20km. der falder den drastisk og viser korrekt km antal for derefter at slå over på --- når benz niveau er kritisk
nej benno koncentrerede sig slet ik om ike kodningen. husker ik helt konkret hvorfor,men noget med at han mente det var ok når det var kodet så bla. den røde manipulations prik var væk.
lyder det bare ikke mystisk at range+forbrugs målingerne er defekte/misvisende i ike når alt andet viser korrekt. mange af de andre bc funktioner fungerer jo til u.g. speed limit,fart,stop watch osv osv.
nu er jeg ikke tekniker,men hvis visnings funktionerne skulle være defekt i et ike er det vel alt eller intet???. lyder højst mærkeligt hvis bare 3 af bc visningerne iden er defekte.
og range virker somsagt de sidste ca 20km. der falder den drastisk og viser korrekt km antal for derefter at slå over på --- når benz niveau er kritisk