Efter kodning af dysse f11

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
RHHF
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs 30. jul 2019 20:50
Navn: Rene Frahm
By: Kastrup

Efter kodning af dysse f11

Indlæg af RHHF » ons 6. nov 2019 19:35

Hej med jer,

Har et enkelt spørgsmål som jeg håber at nogle herinde evt. kan svare mig på. :)
Efter at jeg har smidt en ny dysse i motoren (gl. var utæt) og kodet den via. ISTA og med de kalibreringstal som stod på siden af dyssen, kan jeg efterfølgende se at de tal som jeg skrev ind, ikke er de tal som der bliver brugt i ISTA. Er der en eller nogle af jer herinde som kan forklare mig hvorfor der er forskel, eller hvorfor de ændres? :?:

Dbh.
René

Brugeravatar
admin
Administrator
Administrator
Indlæg: 2830
Tilmeldt: tirs 19. maj 2015 10:26
Navn: Mogens Juhl
By: Viby Sjælland
Kontakt:

Re: Efter kodning af dysse f11

Indlæg af admin » ons 6. nov 2019 20:53

Ja. Mener det er det tredie og sidste tal som ændres


Og det gør de altid
Mvh

Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997

RHHF
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs 30. jul 2019 20:50
Navn: Rene Frahm
By: Kastrup

Re: Efter kodning af dysse f11

Indlæg af RHHF » tors 7. nov 2019 20:50

Super og takker for svar. :TU2

Talte med en gut som sagde det samme og at jeg ikke havde lavet noget galt. :TU1

Dbh.
René

Besvar

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], HouDy og 13 gæster