Musik-streaming E91

Alle 3'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
kss
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 08:04
Navn: Kim Schmidt Sørensen
By: Aalborg

Musik-streaming E91

Indlæg af kss »

Har lige haft fornøjelsen af en helt ny 530 d, hvor jeg kunne streame musik fra min I-phone. Er der nogen der ved, om det er muligt i en E91 fra 2009/2010 med prof. navi ?

Hilsen Kim
530 D Touring M-pakke (2012)
Brugeravatar
kenn
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 222
Tilmeldt: ons 5. jan 2011 19:41
Navn: Kenn Olsen
By: Hvidovre
Kontakt:

Re: Musik-streaming E91

Indlæg af kenn »

Hej Kim

Hvis det er en original løsning du søger er dette kun muligt ved at udskifte din Mulf Bluetooth enhed i bilen til den nyere Combox. jeg formoder du har det sidste nye CIC Navigationsalæg i din bmw? Det kendes nemt ved at det er meget hurtigt og har en harddisk indbygget.

Der findes nogle Uoriginale løsninger på markedet, men det er misrøgt af din fine bmw at montere dem...


Mvh. Kenn
www.mobilteknik.dk
Kodning Bluetooth og alt det sjove tilbehør og så lige A klargøring af bilen...Fordi livet leves til fulde i en BMW
Brugeravatar
kss
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 30
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 08:04
Navn: Kim Schmidt Sørensen
By: Aalborg

Re: Musik-streaming E91

Indlæg af kss »

Jeg kigger på en E91 fra medio 2010, som jeg kan se har stor navi-skærm - er det så ensbetydende med at det har de ting, som du nævner ? Hvis der er hard-disk deri, kan man så lagre musik deri. I dag har jeg usb-indgang, hvorfra jeg afspiller musik.

Hilsen Kim
530 D Touring M-pakke (2012)
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: Musik-streaming E91

Indlæg af plpoulsen »

Hej Kim,

Du kan godt lagre musik på din CIC's harddisk og afspille det derfra.

Hvis du oplyser de sidste 7 cifre af stelnr, kan jeg se hvad din bil er udstyret med fra fabrikken og hvad muligheder du har. (Du kan evt sende det i en pm)

Mvh Per
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Besvar