problemer med DEAKONLINE
: ons 2. jun 2010 22:05
for 13 måndere købte jeg 4 dæk hos deakonline, 2 fordæk og 2 bagdæk.
får mail med pakkenummere
fordæk i en pakke.
bagbæk i en anden pakke.
fordækene kommer rimlig hurtigt, et par dage senere kommer der en fragt mand med1 bagbæk ! jeg siger til ham at der skulle være 2stk. og han siger at det var hvad han havede med... og pakkenummeret passede også med mine bagdæk.
dagen efter ringer jeg til Firmaet (deakonline) og siger at jeg kun har modtaget 1 af de dæk, og der skulle være 2.
de vil se på sagen,
dagen efter igen ringer de fra GLS og siger at de har et dæk mere til mig,så skynder mig ud og hente det så jeg kan få fælge på..
i januar ca.9 månder senere begynder jeg få rykkere for 2 bagdæk.(nogle ekstra de skulle have sendt) istarten lader jeg som ingen ting og tænker det må være en fejl..!!
men det fortsætter med breve , mails og opkald..
og jeg forklare at jeg ikke har bestilt eller modtaget de ekstra dæk..
der kommer flere rykkere somjeg ikke betaler, sagen bilver så sendt til inkasso (et firma i england tror jeg.)
så starter det forefra med rykkere og mails.
ringer og skriver til dem flere gange at det er tale om en fejl osv.
ender med at jeg skal skrive under på en blanket (at jeg eller min familie ikke har modtaget de dæk)
den mister de og skal så skrive en ny..
så går jeg rundt og tror at der er styr på det igen !!!
men nej, får jeg mails om st sagen bliver sendt vidre til retten.
skriver med det samme at de gerne må/skal kontakte mig på min tlf.
svaret jeg får tilbage : This message is subject to the confidentiality notice at the end of this communication. Sent by Carmel Magee for Brethertons LLP
hvad gør jeg her, hvordan skal jeg forholde mig
får mail med pakkenummere
fordæk i en pakke.
bagbæk i en anden pakke.
fordækene kommer rimlig hurtigt, et par dage senere kommer der en fragt mand med1 bagbæk ! jeg siger til ham at der skulle være 2stk. og han siger at det var hvad han havede med... og pakkenummeret passede også med mine bagdæk.
dagen efter ringer jeg til Firmaet (deakonline) og siger at jeg kun har modtaget 1 af de dæk, og der skulle være 2.
de vil se på sagen,
dagen efter igen ringer de fra GLS og siger at de har et dæk mere til mig,så skynder mig ud og hente det så jeg kan få fælge på..
i januar ca.9 månder senere begynder jeg få rykkere for 2 bagdæk.(nogle ekstra de skulle have sendt) istarten lader jeg som ingen ting og tænker det må være en fejl..!!
men det fortsætter med breve , mails og opkald..
og jeg forklare at jeg ikke har bestilt eller modtaget de ekstra dæk..
der kommer flere rykkere somjeg ikke betaler, sagen bilver så sendt til inkasso (et firma i england tror jeg.)
så starter det forefra med rykkere og mails.
ringer og skriver til dem flere gange at det er tale om en fejl osv.
ender med at jeg skal skrive under på en blanket (at jeg eller min familie ikke har modtaget de dæk)
den mister de og skal så skrive en ny..
så går jeg rundt og tror at der er styr på det igen !!!
men nej, får jeg mails om st sagen bliver sendt vidre til retten.
skriver med det samme at de gerne må/skal kontakte mig på min tlf.
svaret jeg får tilbage : This message is subject to the confidentiality notice at the end of this communication. Sent by Carmel Magee for Brethertons LLP
hvad gør jeg her, hvordan skal jeg forholde mig