Billedeupload

Import, afgifter, priser, oplevelser med værksteder osv.
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Billedeupload

Indlæg af LarsHansen »

Hej Alle


Hvad gør man når man skal uploade et billede og får besked om at filen er for stor ?


MVH. Lars H
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
admin
Administrator
Administrator
Indlæg: 2867
Tilmeldt: tirs 19. maj 2015 10:26
Navn: Mogens Juhl
By: Viby Sjælland
Kontakt:

Re: Billedeupload

Indlæg af admin »

Så smider du billedet i fx. mspaint og forminsker det ved hjælp af "Stræk og vrid" menuen.
Mvh

Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997
Brugeravatar
HrE39
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 73
Tilmeldt: tors 15. jul 2010 22:18
Navn: Hr39 (Thomas)
By: Gilleleje

Re: Billedeupload

Indlæg af HrE39 »

hey lars. jeg havde samme problem. brugte gratis program irfanview
BMW 540I
Brugeravatar
adamzack
Super Star
Super Star
Indlæg: 1442
Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Allan Ash
By: Farum

Re: Billedeupload

Indlæg af adamzack »

For f,,,, Lars. Fumler du stadig med det?? Jeg undrede mig også hvorfor vi aldrig fik dine Alpinesere at se.

Hvis du har office installeret, så tryk:

-Programmer
-Microsoft Office
-Microsoft Office-værktøjer
-Microsoft Office Picture Manager.. Derinde, øverst oppe på venstre side, trykker du på billede, gå ned og tryk på tilpas størrelse.
-vælg billed
- på højre side trykker du på brugerdefineret bredde og højde, og vælger selv den ønskede størrelse, og trykker OK. Derefter går du op i ve. side og trykker filer, gå ned op tryk på GEM.

Hvis det stadig er umuligt, så er du velkommen til at sende dem til mig allash01@geh.regionh.dk , så skal jeg nok redigere dem for dig.
Med Venlig Hilsen Allan

Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Re: Billedeupload

Indlæg af LarsHansen »

Hvilken service Allan


Men tror sgu at jeg har fået tag på tingene. Ellers tak for tilbudet.

Mht. mine Alpina'er, har jeg helt glemt at få det gjort. Der er sket en del ting omkring mig, som gør at det ikke har været 1. prioritet at tage billeder af mine i øvrigt fede fælge og uploade dem her i forum.
Skal dog se om jeg kan tage mig sammen i løbet af weekenden. Der rygtes jo godt vejr til Skåne og der skal være i fuld sol når man gør den slags.

Samtidig har jeg lært, at Alpina fælge skal gøres rene hver gang bilen har været på gaden, noget jeg har været "god" til at forsømme.

Det værste er dog at jeg ikke kan lade bilen stå i fred. Bilen i sig selv er uinterssant, men mine 18" Alpinesere er i HØJ grad interssante for den slags mennesker der er ca. 3 minutter om at tage 4 hjul af en bil og efterlade den på skiverne, ikke har i sinde at spørge før de tager og absolut heller vil betale, så bilen står ALTID i garage.
Når jeg er ude at kører, sætter jeg den ikke fra mig hvor som helst. Der er flere der har udvist endog meget stor interesse for mine ruller og vores naboer har ofte set fremmede mennesker i flok der spejder forgæves på vores fælles parkeringspladser. Det sker enda uden at man kan sige at det er et belastet område vi bor i.

Den slags ting gør det at eje og bruge mine drømmefælge lidt ærgerligt og jeg tænker på om det er det hele værd


MVH. Lars H
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
adamzack
Super Star
Super Star
Indlæg: 1442
Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Allan Ash
By: Farum

Re: Billedeupload

Indlæg af adamzack »

Nu gør du mig nervøs.

Om 4 uger er rejser på ferie. Har overvejet at parkere bilen i lufthavnen. Parkeringspladserne er videoovervåget. Derudover har bruger jeg 2 forskellige låsebolte, og kapslerne har jo en okey lås.

Vil du ikke mene at det er sikkert nok?
Med Venlig Hilsen Allan

Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Re: Billedeupload

Indlæg af LarsHansen »

Aner det ikke. men mon ikke er er styr over tingene i cph ? Det tror jeg. Ellers rygtes det jo og så tjene de aldrig pengene hjem til deres nymodens parkeringspaladser.

Folk der "lever" af at stjæle fælge har også veje omkring den slags låsesystemer. De er 3-4 mand og een går igang med at "skyde" låsene op og det tager 20-30 sek. pr. lås og så går de andre igang.
har engang set et svensk program der minder om Station 2 eller Krimi 5 hvor de satte kamera op på en øde parkeringsplads og satte en Alpina B10 og ventede. Allerede efter 2-3 timer var der bid og det tog de 4 fyre og 2 biler 3 min. og 55 sek. fra de ankom til de kørte igen, men 4 Alpina fælge med intakte centerkapper.
Ind med en donkraft, elektrisk værktøj, you name it, they got it.

Det var i Stockholm men det sker dagligt alle steder i Sverige (specielt i Malmö området) OG Danmark og derfor skal der her i Sverige ofte tegnes specialforsikringer til fælge og ICE for at få det tyveridækket og min forsikring dækker max 20.000 SEK på fælge og ICE, TIL SAMMEN, som er ca. en 30% af prisen alene på nye fælge og dæk, så derfor står min dyt altid i garagen.

Du må i øvrigt have røven fuld af penge hvis du har råd til at parkerer 7-14 dage i lufthavnen. Det er jeg for fattig og nærrig til...


MVH. Lars H
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
adamzack
Super Star
Super Star
Indlæg: 1442
Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Allan Ash
By: Farum

Re: Billedeupload

Indlæg af adamzack »

Tak for oplysningerne Lars. Håber IKKE at jeg en dag får fat i så nogle hundehoveder. For så tar det mig 1 minut at få afmonteret deres dele

Prøver lige at forhøre mig om sikkerheden derude. Har god tid endnu.
Med Venlig Hilsen Allan

Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

Re: Billedeupload

Indlæg af LarsHansen »

Ja, og så tager det et minut før du får skudt/flået/slået hovedet, eller værre, andre vitale dele af din anatomi, af !

De drenge er ikke til at spøge med og i deres verden er det, at de har brugt (meget kort) tid og kræfter til at finde det og skrue det af, det samme som at tingene nu er deres ejendom. Det kan man se ved at kigge på blocket.se, som er det samme som vores DBA, og se at det er de samme "mennesker" som uge efter uge har dele til salg.
Skulle det være dele fra deres ege biler, skulle de være ejere af nye 50-100 biler om året.

Det er skide trist, at man ikke kan have sine ting i fred, men at man er nødt til at handle efter det faktum, at biler bliver skrællet i stor stil. Det ses tydeligt på vores forsikrngspremier når de bliver tegnet i byer med over 10000 indbygere...


MVH. Lars H
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Brugeravatar
adamzack
Super Star
Super Star
Indlæg: 1442
Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Allan Ash
By: Farum

Re: Billedeupload

Indlæg af adamzack »

Hehe OT

Ja det er trist
Med Venlig Hilsen Allan

Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Besvar