schmiedmann vs koed service

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Brugeravatar
glass
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 13
Tilmeldt: tirs 24. aug 2010 17:55
Navn: brian glass
By: Bogense

schmiedmann vs koed service

Indlæg af glass »

jeg har handlet for sidste gang ved schmiedmann i odense idag, jeg har aldrig oplevet en mere arogant måde at betjene sine kunder på jeg var virkelig rystet og det endte med at jeg blev så gal ( det ligger elers ikke til mig) at jeg fortalte ham et par sandheder og gik min vej uden dele. så ville høre om det er koed der skal til at have mine penge istedet eller der er andre steder i kan anbefale hvor servicen er bedre end ved schmiedmann???
Brugeravatar
240566
Senior Bruger
Senior Bruger
Indlæg: 502
Tilmeldt: søn 12. apr 2009 18:21
Navn: Brian Helsinghof
By: Vestjylland

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af 240566 »

jeg handler begge steder og det er nu ikke bedre hos koed.
jeg har haft dårlige oplevelser fra dem begge, men hvorfor skulle de også være bedre end så mange andre firmaer
Brugeravatar
ST
Super Star
Super Star
Indlæg: 1246
Tilmeldt: fre 16. jan 2009 22:07
Navn: ST (Semir Tesnjak)
By: Vejle

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af ST »

Altså hos Koed synes jeg de er fine nok, og meget behagelige.

Hos Schmiedmann er de pisse arrogante specielt i Odense. Ham tyskeren/værkføreren er så fucking irriterende det er helt utroligt. Først og sidste gang jeg handlede der var da jeg købte mine faceliftede forlygter, blev svinet lidt til af ham, samt min bil skulle også lige have en sviner. Bl.a. omkring hvorfor jeg havde det der på bilen og hvorfor det, og hvorfor købte jeg ikke det. Jamen hvis jeg havde tonsvis af penge så havde jeg nok ikke kørt rundt i en E39er havde jeg. Undskyld sproget men han er bare en nar.
Mvh. Semir Tesnjak
E61 525d 1/2008
E61 530d 7/2004 Tidl. bil
E60 520i 8/2004 Tidl. bil
E39 523i 4/1999 Tidl. bil
Brugeravatar
Apex
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 40
Tilmeldt: fre 6. aug 2010 06:02
Navn: Bender
By: Ølstykke
Kontakt:

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af Apex »

Høp !!!

Har prøvet at få "monteret" KN-filter med tilhørende heat-blanket samt chippet en 320ér for knap 2 år siden.......

Totalt skod, De gaffa-tappede blanket o.s.v sammen, smed et par strips i motorrummet og sluttede af med at skode deres brugte kaffeplastickopper rundt i motorrummet......

Bonus : Olie, fedtfingere og 2-kg hairgrease i rummet.

Første, eneste og sidste gang at "Schissemann" for adgang til mine hellige motor- gemakker.
Henrik
BMW 523I 1998/3
Brugeravatar
hijack
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 93
Tilmeldt: tors 26. mar 2009 11:02
Navn: Indsæt for- og efternavn her
By: Slagelse

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af hijack »

Hej. Har lige bestilt et "pindsvin" til kabineblæseren hos Koed. De havde delen hjemme (restordre hos Schmiedmannn) og var ca. 60 kr. billigere end Schmiedmann når man lagde deres fragt til. Levering til døren med GLS indenfor 24 timer så jeg ved også hvor jeg handler fremover. Har tidl. købt en del brugte dele hos Koed og alt var OK.

Venligst Jack
BMW E39 540iA 6/97 SOLGT - nu Seat Altea FR Van
Tidl. E39 523iA, HARTGE H 5 S, E30 320i, E21 323i
Brugeravatar
ralle
Senior Bruger
Senior Bruger
Indlæg: 687
Tilmeldt: lør 31. okt 2009 23:58
Navn: Ralle
By: Spøttrup/Skive

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af ralle »

samme erfaring her. SUPER service/venlighed/hjælpsomhed hos koed.

schmiedmann= arrogant/intetvidende og bare ubrugelige.

og så har schmidmann meget med at putte deres lortenavn på alt. ja klart man gerne vil købe deres læder ombetrækningskit til små 10k, og så står der SCHMIEDMANN med store fede røde bogstaver i læderet.

undskyld men: HVAD FANDEN TROR DE LIGE SELV.


Mvh. Ralle pulverlakkeren
E38 740iL individual/highline 4.4 step *Alpina B12 5.7 switchtronic klon*
Brugeravatar
Concepo
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 106
Tilmeldt: fre 22. sep 2006 11:26
Navn: Thomas Andersen
By: 9800 Hjørring

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af Concepo »

Har handlet begge steder mange gange, og aldrig haft nævneværdige problemer.

Dog bruger jeg nok mest Brdr. Schøber i Nordborg... Super godt serive, og rigtig flinke folk.
Mvh. Thomas
BMW 530d step. '99
VW Golf 6 Bluemotion '10
Toyota Aygo 1.0 '12
Brugeravatar
HrE39
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 73
Tilmeldt: tors 15. jul 2010 22:18
Navn: Hr39 (Thomas)
By: Gilleleje

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af HrE39 »

halløj
nok ikke for sjov at de har "kælenavnet" shitmann.
jeg har handlet MEGET hos shitmann. jeg har forhandler login. og der er virkelig meget at spare. 30/50 procent. meeeen de leverer ikke til tiden og de leverer forkerte varer. og de er egentlig ret kolde over for mails med klager. når jeg engang har fået de sidste ting til min 540 (har ventet siden sommerferien uge 29) på en stræberarm og en styrestang.
har lige fået meldingen idag at der nok går 3 uger mere..... så tror jeg at jeg er færdige med dem..
jeg har heller ikke de bedste erfaringer med koed. men er dog bedre end shiiiitman

ps spørg turbodude om han æææælsker shitman lol
BMW 540I
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af plpoulsen »

Thomas: hvorfor afbestiller du ikke bare i henhold til købeloven og så køber originale istedet, det er min erfaring de også holder bedre.

Mvh Per
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Brugeravatar
HrE39
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 73
Tilmeldt: tors 15. jul 2010 22:18
Navn: Hr39 (Thomas)
By: Gilleleje

Re: schmiedmann vs koed service

Indlæg af HrE39 »

må indrømme at det er min nærrighed der styrer det. og så det at jeg giver 314 kr for en stræberarm til min bil. Billigt.
jeg har købt og alt undervogn hos skidman og det er monteret, nu skal det sidste i hus. og det bliver nok sidste gang jeg handler der..
BMW 540I
Besvar