Hej
Har gennem meget meget lang tid haft min airbag lampe til at lyse når der startes. Efter ca 1 km og ved genstart lyser lampen ikke. Har haft købt nyt modul som desværre ikke kunne kodes da modulet skal være produceret indfor en 2 års periode. Alle nr mv. var de samme, men lige meget hjalp det. Fejlen der udlæses siger : intern fejl og strømforsyning samt srs lampe. Men her den anden dag skilte jeg modulet ad og rensede for noget snavs der var i den ene side . Ikke meget men rensede med rense bensi
n. Monterede igen og lavede ekstra jordforbindelse til modulet . Satte tænding på og lampen lyste ikke mere og har ikke gjort det siden. Umiddelbart er der sparet kr7500 + kodning ved BMW. Men fejlkoderne kan jeg ikke slette med den scanner jeg har. De står der stadigvæk, men som sagt lyser lampen ikke mere.
Airbag lampe
- JM540466
- Meget Aktiv Bruger

- Geografisk sted: Skagen
- Navn: Torben Larsen
- By: Skagen
Airbag lampe
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
- JM540466
- Meget Aktiv Bruger

Re: Airbag lampe
Hej
Alle
Må desværre korrigere. Lampen lyser stadig. Da jeg monterede modulet havde det jo ligget inde i varmen og derfor lyste lampen ikke. På samme måde når jeg kører. Men nyt modul skal der til, desværre.
Alle
Må desværre korrigere. Lampen lyser stadig. Da jeg monterede modulet havde det jo ligget inde i varmen og derfor lyste lampen ikke. På samme måde når jeg kører. Men nyt modul skal der til, desværre.
Mvh. Torben Larsen
- JM540466
- Meget Aktiv Bruger

Re: Airbag lampe
Hej
Alle
Ja så må jeg korrigere igen. Her for ca en uge siden holdt airbag lampen op med at lyse permanent når jeg kørte. Tidligere kunne jeg slukke ved at køre nogle km og så genstarte bilen. Dette er heldivis ikke tilfældet nu, for lampen lyser lige ved start da den laver selvtest og slukker så hurtigt derefter. Forstå det hvem der kan , men der er stadig fejlkoder lagret som jeg ikke kan fjerne, men det kan jo være lige meget for de er jo ikke aktive . Og hvordan det så kan lade sig gøre ved jeg ikke. Har dog adskillige gange med scanner prøvet at fjrne disse koder men det er ikke lykkedes ej heller med en decideret airbag scanner.
Men nu er der ingen fejl i displayet efter lang lang tid, dejligt.
Alle
Ja så må jeg korrigere igen. Her for ca en uge siden holdt airbag lampen op med at lyse permanent når jeg kørte. Tidligere kunne jeg slukke ved at køre nogle km og så genstarte bilen. Dette er heldivis ikke tilfældet nu, for lampen lyser lige ved start da den laver selvtest og slukker så hurtigt derefter. Forstå det hvem der kan , men der er stadig fejlkoder lagret som jeg ikke kan fjerne, men det kan jo være lige meget for de er jo ikke aktive . Og hvordan det så kan lade sig gøre ved jeg ikke. Har dog adskillige gange med scanner prøvet at fjrne disse koder men det er ikke lykkedes ej heller med en decideret airbag scanner.
Men nu er der ingen fejl i displayet efter lang lang tid, dejligt.
Mvh. Torben Larsen