Hey
Hjææælp…
Jeg har fået problemer med min dsc/antispind efter jeg har skiftet for hjulsleje på min e39 samt jeg har problemer med den ikke vil skifte ordenligt gear (automatgear) der er også blevet skifte olie og filter efter dette men uden det har hjulpet ligesom om den er er begrænset men problemet med gear skiftende kommer først efter 1-2 kilometer slukker jeg og tænder bilen igen så kan den køre lidt for problemet kommer igen
Håber der nogle klogede hoveder her inde der kan hjælpe mig
Fejl på dsc
Re: Fejl på dsc
DSC kan slås til eller fra (på min kan det) og løses senere, er det gearkassen der er skiftet olie på så har jeg altid efterfyldt mens den gik i tomgang og alle gearene blev kørt igennem, det er vigtigt for at skiftede ordentligt.
Mvh. Jan 523i aut.
Mvh. Jan 523i aut.
Mvh. Jan Rohmann
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993
Dette er gjort men havde også problemet inden jeg skifter filtre og olie så tænkte det var det men det har ikke hjulpet
Hej.
Jeg har tidligere når jeg løb panden i mod en mur kigget YouTube videoer ang. mit problem og fundet gode forslag der omhandlede mit problem. Der ligger rigtig mange . Derudover har jeg 1 gang givet 500’- for at få udlæst en diagnose test ved et professionelt værksted der kunne udlæse flere evt. fejl end jeg kunne med min egen tester.
Hvis ikke en efterfyldning af gearkassen hjalp har jeg hørt (set) løsninger være det store stik ved gearkassen eller måske nogle af de små skifteventiler man ser når filteret under er afmonteret. Andre har prøvet at ofre en skylning af gearkassen, også et forsøg men lidt pebret . Held og Lykke.
Jeg har tidligere når jeg løb panden i mod en mur kigget YouTube videoer ang. mit problem og fundet gode forslag der omhandlede mit problem. Der ligger rigtig mange . Derudover har jeg 1 gang givet 500’- for at få udlæst en diagnose test ved et professionelt værksted der kunne udlæse flere evt. fejl end jeg kunne med min egen tester.
Hvis ikke en efterfyldning af gearkassen hjalp har jeg hørt (set) løsninger være det store stik ved gearkassen eller måske nogle af de små skifteventiler man ser når filteret under er afmonteret. Andre har prøvet at ofre en skylning af gearkassen, også et forsøg men lidt pebret . Held og Lykke.
Mvh. Jan Rohmann
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993
Hej limo
Jeg må prøve at smide en tester på den
Forstår ikke helt hvad du mener med det store stik?
Jeg må prøve at smide en tester på den
Forstår ikke helt hvad du mener med det store stik?
Det er såmænd bare det kraftige stik der sidder på siden af gearkassen. Der kan jo være en defekt der også
Mvh. Jan Rohmann
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993
E39 523iA 1998
E34 525iA M50 1993