Hej med jer,
Har et enkelt spørgsmål som jeg håber at nogle herinde evt. kan svare mig på.
Efter at jeg har smidt en ny dysse i motoren (gl. var utæt) og kodet den via. ISTA og med de kalibreringstal som stod på siden af dyssen, kan jeg efterfølgende se at de tal som jeg skrev ind, ikke er de tal som der bliver brugt i ISTA. Er der en eller nogle af jer herinde som kan forklare mig hvorfor der er forskel, eller hvorfor de ændres?
Dbh.
René
Efter kodning af dysse f11
Efter kodning af dysse f11
Mvh. René Frahm
F11 523i
F11 523i
- admin
- Administrator
- Indlæg: 2867
- Tilmeldt: tirs 19. maj 2015 10:26
- Navn: Mogens Juhl
- By: Viby Sjælland
- Kontakt:
Re: Efter kodning af dysse f11
Ja. Mener det er det tredie og sidste tal som ændres
Og det gør de altid
Og det gør de altid
Mvh
Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997
Mogens Juhl
http://5erbmw.dk/forum
BMW F45 225xe M-Sport - 2017
BMW F20 LCI 118ia M-Sport - 2018
BMW E36 Compact 316I - 1997
Re: Efter kodning af dysse f11
Super og takker for svar.
Talte med en gut som sagde det samme og at jeg ikke havde lavet noget galt.
Dbh.
René
Talte med en gut som sagde det samme og at jeg ikke havde lavet noget galt.
Dbh.
René
Mvh. René Frahm
F11 523i
F11 523i