Komfortstole

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
PerT
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 154
Tilmeldt: man 21. nov 2016 14:45
Navn: Per Tropp-Christiansen
By: Aarhus

Komfortstole

Indlæg af PerT »

Hej

Er der nogen her, som har prøvet at udskifte standardstolene i en F10 eller F11 med komfortstolene (elektriske i alle retninger incl. nakkestøtte, memory og med mulighed for køling)?

Jeg er ret ligeglad med køling og memory, men da jeg kører en del, så kunne de ekstra indstillingsmuligheder været dejligt. Jeg har vendt det med mit aut. BMW-værksted, men de taler mig fra det. Noget med at når bilen ikke er født med det, så skal man lave en del krumspring, som i sidste ende kan ende med, at man ikke kan køre diagnose på bilen - og det har jeg jo ikke lyst til skal ske.

I min verden (!) så handler det jo kun om at en række elmotorer får strøm, men hvad ved jeg om det :TU2 Men er der nogen her, så har haft gang i sådan et projekt?

Mvh/Per
Mvh. Per Tropp-Christiansen
BMW 525dA, F11, 3.0 6cyl, sophistograu, olie fyr, bi-xenon, læder, navi business, M-rat, Breyton 19"
MINI Cooper Clubman D
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: Komfortstole

Indlæg af plpoulsen »

Det har jeg lige lavet på en F10 samtidig med eftermontering af B&O(hvilket bmw også sagde ikke var muligt) og NBT navigation.

Det blev eftermonteres på samme måde som fra fabrikken og gav derfor ikke problemer med diagnose efterfølgende, samtidig med at jeg registrerede det på BMW's eftermonteringsliste, så når bmw slår stelnr op står B&O, komfortsæder og Navigation Professional som retrofitted ;)
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Brugeravatar
PerT
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 154
Tilmeldt: man 21. nov 2016 14:45
Navn: Per Tropp-Christiansen
By: Aarhus

Re: Komfortstole

Indlæg af PerT »

Hej Per

Tak for din feedback.

Er det noget du gør mod betaling for andre eller kun på din egen BMW?

Mvh/Per
Mvh. Per Tropp-Christiansen
BMW 525dA, F11, 3.0 6cyl, sophistograu, olie fyr, bi-xenon, læder, navi business, M-rat, Breyton 19"
MINI Cooper Clubman D
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: Komfortstole

Indlæg af plpoulsen »

Det er noget jeg laver professionelt, så hvis du er interesseret er du velkommen til at kontakte mig på mail: per@carwizard.dk
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
bphhm
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 20. sep 2015 22:29
Navn: Hans Henrik
By: Jyllinge

Re: Komfortstole

Indlæg af bphhm »

Jeg har selv stole med elektrisk indstilling for stort set alt inklusive memory som virker sammen med fjernbetjeningen. Så når det er konen der låser bilen op med sin fjernbetjening så indstilles den til hende og omvendt. Super!

Det sjove er at netop de mange mulige indstilling af sæderne var den primære grund til at konen ikke ville have BMW'en da vi prøvekørte den. Hun ku' ikke finde en position der passede :D . Da hun var kølet lidt af så købte vi den.
Besvar