Ralle har været igang igen

Fotos, vis mig din bil
- alt hvad der ændre udseendet i forhold til "standard" -
Besvar
Brugeravatar
speedyholm
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 303
Tilmeldt: ons 21. okt 2009 21:53
Navn: Claus
By: Horsens

Ralle har været igang igen

Indlæg af speedyholm »

Ja så har Ralle endnu engang været igang.
Jeg har altid været vild med den originale M5 166 fælg. Især den dybe konkave form. Jeg har derfor solgt mine kopi M5 166 (vidste faktisk ikke at det var kopier eller at de ikke var så konkave som originale, da jeg købte dem ).
Så købte jeg nogle brugte men nylakerede M5 166 på ebay. Desværre var de meget grimme lakeret, jeg brokkede mig til firmaet der solgte dem og fik faktisk 1200,- spir retur, fint nok. Men nu skulle de så males, og hvem ellers end Ralle. Desværre viste det sig at selv ikke Ralle kunne få det gamle maling ordentlig af. Så en tur til Danstrip i Silkeborg var nødvendig. Så retur til Ralle.
Jeg har en 535 i sølvmetal og ville gerne have, at fælgene havde en farve der var en anelse mørkere end bilen. Faktisk ville jeg gerne ramme en slags stål look. Lidt blankere end normalt men dog ikke som krom fælg, det er lidt for bling bling. Ralle og jeg snakkede lidt om det og Ralle mente at en farve ala. BBS Le Mans ville give et godt resultat. Jeg var faktisk ret spændt på om det ville se ordentlig ud, men han gjorde det sgu
Jeg er rigtig glad for den farve og det look de har fået. Det ser supergodt ud. Det er præcis som jeg havde i tankerne, men troede blot ikke helt det ville kunne lade sig gøre med en pulver lakering. Men det kunne det. Så mange tak for veludført arbejde til Ralle.
Her er et par billeder af resultatet, men de ser faktisk bedre ud i real life, måske de to gange klar lak hjælper her.


Mvh. Claus
Mercedes CLS 500 Coupe Aut. 2004
Brugeravatar
OleDupont
Moderator
Moderator
Indlæg: 3912
Tilmeldt: tors 16. feb 2006 20:35
Navn: Ole Dupont
By: Nordsjælland

Re: Ralle har været igang igen

Indlæg af OleDupont »

Flotte!!

Men Ralle har jo også styr på de dele.

Nu mangler du bare at vise Bimmeren frem til træffet i Esbjerg
De bedste hilsner

Ole Dupont
F15 X5 M-Sport 2016 - Bil nr. 33 - Bimmer nr. 5
Brugeravatar
ralle
Senior Bruger
Senior Bruger
Indlæg: 687
Tilmeldt: lør 31. okt 2009 23:58
Navn: Ralle
By: Spøttrup/Skive

Re: Ralle har været igang igen

Indlæg af ralle »

Takker mange gange for de pæne ord. lækker bil!!


Mvh. Ralle pulverlakkeren
E38 740iL individual/highline 4.4 step *Alpina B12 5.7 switchtronic klon*
Brugeravatar
speedyholm
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 303
Tilmeldt: ons 21. okt 2009 21:53
Navn: Claus
By: Horsens

Re: Ralle har været igang igen

Indlæg af speedyholm »

Hej Ole jeg håber da også jeg når det træf, vil jo gerne møde jer flinke mennesker.
Der er nu ikke så meget at vise frem på min bimmer, den er godt nok veludstyret, men rimelig original. Jeg har har ikke helt gaverne udi flotte ombygninger. Men vil da gerne se alle jeres forskellige bimmere og sparke lidt dæk med jer


Mvh. Claus
Mercedes CLS 500 Coupe Aut. 2004
Brugeravatar
OleDupont
Moderator
Moderator
Indlæg: 3912
Tilmeldt: tors 16. feb 2006 20:35
Navn: Ole Dupont
By: Nordsjælland

Re: Ralle har været igang igen

Indlæg af OleDupont »

@Claus, nu kommer jeg nok ikke til Esbjerg, men det er jo nok ikke kun bilen, det kommer an på

Vi har jo Bimmere ud fra mange forskellige motiver, men jeg tror, at alle får noget ud af de mange erfaringsudvekslinger.
De bedste hilsner

Ole Dupont
F15 X5 M-Sport 2016 - Bil nr. 33 - Bimmer nr. 5
Brugeravatar
E60Vest
Senior Bruger
Senior Bruger
Indlæg: 911
Tilmeldt: man 27. sep 2010 16:27
Navn: B. Andersen
By: Vestjylland

Re: Ralle har været igang igen

Indlæg af E60Vest »

Hej

Ja vi kommer ikke udenom , at "Ralle" laver et utroligt flot arbejde

Det ser rigtig godt ud med den farve til fælgene i kombination med en Titan Silber E60/E61 , havde de haft den "org" farve , så var de blevet lidt "ferskt" ( hel lys sølv bil og fælge ) , på denne måde giver det en flot kontrast , så "thumps up" herfra

Mvh.
E60Vest
Mvh. B.Andersen
E60Vest
Besvar