Navi Business: Kodning af 2D map i stedet for pilevisning

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
CLE
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 88
Tilmeldt: man 15. sep 2014 19:53
Navn: Claus L
By: Odense

Navi Business: Kodning af 2D map i stedet for pilevisning

Indlæg af CLE »

Hej alle,

Vi har tidligere debatteret om mulighed for at kode 2D map på før-LCI'ere, der jo kun har pilevisning i Navi Business.

Jeg kan hermed bekræfte, at det kan det! Jeg har i weekenden haft min bil hos plpoulsen i Randers. Sikke en oplevelse. Per er ekstremt dygtig, og hans faglighed og engagement er i min optik sjældent set! Jeg fik opdateret/ny software/kodet på bilen og vupti, så var der kortvisning på - og det er altså fedt, når man efterhånden har opgivet sit projekt og må nøjes med pilevisning (med mindre man vil CCC/CIC vejen).

Udover kortvisningen fik jeg også lavet AUX-in løsning, så der kan afspilles musik over bilens højttalere, og jeg fik lavet nogle fede ekstra ting, som jeg slet ikke havde regnet med bl.a.: Elektronisk speedometer i tacho'en, blæseindikatorstyrke lyser samtidig med klima og andre lækre ting

Jeg synes næsten det var en ny bil, jeg hoppede ind i, og jeg synes faktisk også, at brændstoføkonomien er blevet bedre!

Biler produceret fra 09.2006-03.2007 har højst sandsynligt MASK-II ab fabrik og dermed mulighed for ovenstående.

Vh Claus
-------------------
Mvh. Claus L
E61 523i 2007
E46 320i 2002
Brugeravatar
plpoulsen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1708
Tilmeldt: tors 11. feb 2010 17:55
Navn: Per Legarth
By: Randers

Re: Navi Business: Kodning af 2D map i stedet for pilevisning

Indlæg af plpoulsen »

Du kan sende mig pm med de sidste 7 cifre af dit stelnr, så kan jeg slå det op.
Mvh. Per

Mail: per@carwizard.dk
Brugeravatar
CLE
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 88
Tilmeldt: man 15. sep 2014 19:53
Navn: Claus L
By: Odense

Re: Navi Business: Kodning af 2D map i stedet for pilevisning

Indlæg af CLE »

Hej Kadir,

Kort havde jeg i forvejen. Prisen var meget rimelig set i forhold til, hvad det koster opgradere til CCC Professional (ca 10.000 kr). Send Per en pm om prisen. Tror du synes den er rimelig

Og så gør det jo ikke noget, at man kan beholde sit Harman Kardon system, som er et mere "stabilt" system end Siemens, som CCC bygger på
-------------------
Mvh. Claus L
E61 523i 2007
E46 320i 2002
Besvar