BORTGIVES ! (bliver løbende opdateret med flere sager)

Alt endet en BMW relaterede emner
Besvar
Brugeravatar
LarsHansen
Super Star
Super Star
Indlæg: 1965
Tilmeldt: tirs 11. nov 2008 22:54
Navn: Lars Hansen
By: Arlöv
Kontakt:

BORTGIVES ! (bliver løbende opdateret med flere sager)

Indlæg af LarsHansen »

Jeg er beordret i kælderen for at ryde op og for ikke at hidkalde dragens vrede, må jeg hellere klaske hælene sammen og gøre hvad jeg har fået besked på (uovertruffen og virksom taktik her i huset)

I den forbindelse har jeg fundet en masse sager som jeg ikke har brug for og da jeg hader at smide gode og brugbare ting væk, bortgives de til dem der vil have det og kan bruge det.

- Antenne kabel af den gode dobbeltskærmede slags til digital signaler. Der er nok 200 m
- SCART- og antenne ledninger i massevis(dem der fulgte med TV og video maskiner i gamle dage)
- Phono/RCA ledninger i massevis
- Phono signalkabel med ekstra stel og vinklede stik til auto stereo (mellem head unit og forstærker) 5 m god kvalitet
- Powerkabel 5 kvadrat med sikringsholder fra batteri til forstærker/kondensator

Det det meste af det er stribbet kan jeg ikke lige vurderer længden og jeg gider ikke måle det op.

Og lidt PC-dele:

- CD-drev 32X med brænder og software
- DVD-drev med brænder
- Mpeg kort til gammel pc så man kan se DVD
- Bluetooth modul PCMCIA/CF kombi kort til bærbar (rigtig godt modul jeg har brugt meget)
- Bluetooth dongle til USB (også en meget anvendelig feature) fra min tidligere arbejdsplads hvor den blev brugt sammen med BOSCH tester

Lidt andet:

- Køkkenmonteringsgryf: En hel kasse skruer, hængsler, dæmpere, hyldehængere og alt hvad man ellers skal bruge til at monterer køkken.
- Snorkeludstyr: 2 snorkler, 2 masker, et sæt svømmefødder str. ca 40 og et par almindelige svømmebriller.
- Global væghængte kniv magneter 2 stk.

Er der noget du kan bruge, så giv mig et kald på: +4531673141
Mvh. Lars
E39 540i Touring
Besvar