HTC smartphone (evt. udskiftning)

Her kan du spørge om alt andet end BMW
Besvar
Brugeravatar
Franke300
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 60
Tilmeldt: lør 18. aug 2012 14:34
Navn: Frank Nielsen
By: 6630 Rødding

HTC smartphone (evt. udskiftning)

Indlæg af Franke300 »

Har en HTC one1 M7 som jeg er rigtig glad for. Har haft den i 3 1/2 år nu og den er stadig lige driftsikker som da jeg fik den (købt brugt af en sælger der havde brugt den 1/2 år).
Nu er jeg ligesom med mine biler, meget påpasselig med mine ting så den ligner stadig en 99% ny mobil. Men mht. batteri er jeg begyndt at spekulere hvornår den giver op? Et af de helt afgørende features er at den har begge højtalere siddende på forsiden, hvilket den også fik ros for da den blev lanceret. Man skal ikke sidde med den ene hånd som en vendeplade for at få lyden rettet mod sit ansigt, plus at det så også er i stereo de 2 højtalere på fronten. Der er også andre features der gør sig gældende, men nu er lyden lige den vigtigste.
HTC one1 M7 var HTC's flagskib da den kom, og overskygger nok stadig mange at konkurrenterne, på nogle punkter. Desværre er HTC one1 M9'eren nok den eneste efterfølger der kan hamle op med 7'eren. De næste efter 9'eren har desværre placeret højtalerne som "alle de andre".
Er der andre der har, eller har haft 7''eren, som er skiftet til noget andet?
Apple og Windows er jeg ikke interesseret i, men hører gerne om succes eller det modsatte ved at være skiftet til et af dem.
Hvad skal jeg købe næste gang og hvorfor?
BMW laver da ikke smartphones vel? Så var kvaliteten da ihvertfald sikret :TU1
Mvh. Frank
E60 525i LCI 2009 - N53
Brugeravatar
adamzack
Super Star
Super Star
Indlæg: 1442
Tilmeldt: ons 3. sep 2008 03:22
Geografisk sted: Nordsjælland
Navn: Allan Ash
By: Farum

Re: HTC smartphone (evt. udskiftning)

Indlæg af adamzack »

Har været stor fan af HTC. Fik ødelagt skærmen på min sidste (One X+), og havde meget besvær med at finde et mobil værksted der kunne udskifte skærmen på kort tid.

Blev overtalt af min søn til at prøve Iphone, men den solgte jeg efter ca. et halvt års tid. Bliver aldrig fan af ios.

Købte Samsung S7 (min føste samsung) pga anmeldelserne og pga flere "samsung værksteder" hvis uheldet skulle være ude.

Det er en fantastisk mobil. Godt kamera, 256 GB SD (kan IKKE merge!), suveræn AMOLED skærm, og meget hurtig. Det eneste negative er at den pisseglat, og kan hurtig ryge ud af hånden. Så cover og nanotech beskyttelse er et must. Ingen ridser efter 8 mdr brug!
Med Venlig Hilsen Allan

Tidl E39 528i 2/1998
VW Touran 1.4 TSI 150 Comfortline 2018
Seat Leon sports tourer 2020
Besvar