E39 få km

Import, afgifter, priser, oplevelser med værksteder osv.
Brugeravatar
Lars N
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons 16. apr 2014 11:15
Navn: Lars Nielsen
By: Kolding

Re: E39 få km

Indlæg af Lars N »

Ole - Jeg kan ikke se den knap på billedet i hvert fald. De skriver det heller ikke i deres annonce. Jeg har også altid været vild med designet på E39. Så synes det så lidt interessant ud med en der har kørt så få km. Men det ender nok med en E60 istedet :)
Mvh. Lars Nielsen
E60 523i LCI Aut 2007
Keld
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 19
Tilmeldt: lør 21. maj 2016 12:05
Navn: Keld Andreasen
By: Solrød Strand

Re: E39 få km

Indlæg af Keld »

Hej Lars
Det med prisen er jo ofte subjektivt, når du står med en ældre bil i måske næsten nybilsstand, da sammenligningsgrundlaget er meget lille. Hvis ikke udstyret spiller den væsentligste rolle og du kan handle om prisen og bilen netop er i en nyvognsstand, kan det jo være meget lækker bil for pengene!! Personligt kan jeg langt bedre lide e60 modellen, den har i min optik et langt flottere udseende. Jeg købte selv sådan en for to år siden, en 525i fra 05 med dengang kun 64.000 km på tælleren til 199.000 kr. Har den stadig og har ikke fortrudt et sekund, utrolig flot stand, fantastisk køremaskine, med 218 HK og en meget omdr.villig motor og skønsang fra de 6 cylinder, kan jeg stadig ikke se et bedre køb til pengene! Man kan selvfølgelig altid bede om mere, men for mig var det afgørende, at den ikke havde gået ret meget og var i flot stand - dette mere end udstyrslisten. Min var importeret fra Tyskland og havde en for mig fin udstyrspakke omend dem, som har udstyr som primær prioritering i købet, sikkert vil kunne finde mangler. Men aut.gear, fartpilot og al det der er med! Samtidig er den total rustfri og blev i mit tilfælde hentet til dk af en meget ældre mand, så ja de gode køb af en lækker 5 serie findes - det kan den, du peger på, også være, spørgsmålet handler om pris, behov og og ønsker! Fortsat god ‘jagt’ :)
Mvh. Keld Andreasen
Pt. F20 118d aut. M-pack
Tidligere
E60 525i Steptr.
E30 325i 1986 Cabrio
E46 316i 2000
+ 15 andre biler
Besvar