Snap in adapter til iPhone

Import, afgifter, priser, oplevelser med værksteder osv.
Besvar
Jonas
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 18
Tilmeldt: tors 21. dec 2017 18:01
Navn: Jonas Laursen
By: Vammen

Snap in adapter til iPhone

Indlæg af Jonas »

Hej, jeg har bluetooth i min 5'er (f11)som telefonen kører over både tale og musik.
Har læst at hvis man køber en Snap in adapter til sin telefon så skulle den få bedre signal da der er indbygget antenne. Nogen der har erfaring med dette og er det 1500 Kr værd.
Er der ellers noget smart ved dette Ud over den selvfølgelig også lader telefonen op, samt får man det brugt når man skal åbene armlænet og klikke den i.
Med venlig hilsen Jonas
Mvh. Jonas Laursen
F11 520d 2012
Brugeravatar
OleDupont
Moderator
Moderator
Indlæg: 3911
Tilmeldt: tors 16. feb 2006 20:35
Navn: Ole Dupont
By: Nordsjælland

Re: Snap in adapter til iPhone

Indlæg af OleDupont »

Hej Jonas,

Jeg har snap-in i min X5, men den bruger jeg ikke mere, for den er til Nokia 6310 :mrgreen:

Jeg overvejede også at få en snap-in til min iPhone, men det var ikke muligt.

I hvert fald én ting skal du overveje, nemlig at hvis du har cover eller bumper på din telefon, skal det tages af hver gang, den skal sættes i.

I dag har jeg min iPhone 5 S liggende på midterkonsollen, og der ligger den fint p.g.a. en ganske ydmyg bumper. Jeg har så en diskret opladerledning til cigartænderen ved bagsædet.

Selvom man skulle komme ud for et uheld, så kan man jo ringe op, uanset hvor telefonen lander.

Jeg har aldrig haft problemer med signalet, selvom telefonen ikke er tilsluttet.
De bedste hilsner

Ole Dupont
F15 X5 M-Sport 2016 - Bil nr. 33 - Bimmer nr. 5
Brugeravatar
PerT
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 154
Tilmeldt: man 21. nov 2016 14:45
Navn: Per Tropp-Christiansen
By: Aarhus

Re: Snap in adapter til iPhone

Indlæg af PerT »

Overvej det. Har haft det til en Audi tidligere, og det fungerede godt. Men med alle kameravognene er jeg typen, der har fartkontrol.nu-app'en til at køre og foretrækker, at kunne holde øje med skærmen hvorvidt jeg er på vej ind i et minefelt... Den kan man ikke, hvis den ligger gemt inde i armlænet.
Mvh. Per Tropp-Christiansen
BMW 525dA, F11, 3.0 6cyl, sophistograu, olie fyr, bi-xenon, læder, navi business, M-rat, Breyton 19"
MINI Cooper Clubman D
Brugeravatar
Barnholdt
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 69
Tilmeldt: fre 8. dec 2017 22:37
Geografisk sted: Aalborg
Navn: Henrik B. Lund
By: Aalborg

Re: Snap in adapter til iPhone

Indlæg af Barnholdt »

PerT: Køb dig en Saphe, så er du fri for at se på fart app'en. Det er nemt og fungere rigtig fint :)
Mvh. Henrik B. Lund
F31 320d 2017
F20 M135i 2013 (Solgt)
F10 530d 2010 (Solgt)
Besvar