damstedlarsen@skagennet.dk

Alt omkring tuning af bmw'er
Besvar
Brugeravatar
JM540466
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 219
Tilmeldt: lør 29. sep 2012 09:24
Geografisk sted: Skagen
Navn: Torben Larsen
By: Skagen

damstedlarsen@skagennet.dk

Indlæg af JM540466 »

Vil gerne informere om at jeg fik to knastaksler til min BMW 525 I 24 v omslebet hos Dbilas i Tyskland. Omslibningen fungerede ikke. Ved opstart lød det som et tærskeværk hvorfor jeg afmonterede og fik isat nye brugte.
Har den sidste måned ringet og mailet næsten dagligt til Dbilas for at få mine penge retur og har idag endelig fået dem, men meddelte Dbilas at såfremt jeg ikke fik pengene retur ville jeg skrive til diverse tyske bilblade m.v.
Jeg vil gerne advare andre om at få knastaksler omslebet hos Dbilas. De havde via mail lovet at indsugeningen kunne omslibes til 252 grader og udstødningen til 244 grader. Men begge aksler var på 252 grader og forklaringen var at det ikke kunne lade sig gøre at omslibe til 244 grader grundet akslens diameter. De er jo et anerkendt tuningsfirma og burde skrive at omslibningen til de ønskede grader ikke kunne lade sig gøre. BMW tunere har siden fortalt at man ikke kan omslibe. Der skal helt nye til med de ændrede grader og dermed kan der også tages højde for tolerancerne når der er hydraliske ventiltrykkere.
Mvh. Torben Larsen
E 39 540 I V 8 M62 TU B44
Besvar