Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Alt omkring tuning af bmw'er
Brugeravatar
tmpedersen
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: ons 24. nov 2010 09:23
Navn: tmpedersen
By: Risskov - Østjylland

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af tmpedersen »

Jeg fik optimeret min gamle Altea FR TDI hos Landberg. Var 100% tilfreds med resultatet. Købte en UTune-boks, så jeg selv kunne optimere/lave om til standard via OBD-stikket. Fungerer rigtig godt.
Min BMW skal helt sikkert også en tur forbi, når økonomien er på ret kurs efter jul og skiferier..
Mvh Thomas
.............................
BMW 520D - F11

tidligere:
BMW 320D - E46
BMW 530D - E39
BMW 325i - E30
Lokation: Østjylland
Brugeravatar
niller85er@hotmail.com
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 117
Tilmeldt: ons 6. okt 2010 18:04
Navn: Funder
By: Skive

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af niller85er@hotmail.com »

jeg ville holde mig langt fra viborg autoteknik hvis at jeg var dig!

ham Ole er den største fusker der kan gå på to ben...

Fik et over slag på 8000 på rep af min motor. Da jeg så fik af vide at den var færdig og at jeg godt kunne hente bilen blev det lige pludselig 25000 kr. i stedet for de 8000 kr... Det er bare ikke iorden.! Motoren dryppede olie bagefter hvilket resluteret i at jeg måtte ligge nye fliser hjemme og ved en kammerat. Der skulle gå 11 gange på værksted til de fandt fejlen hvilken bare slet ikke er iorden, Det kom jeg så også til at betale for + en ny kobling for den var jo sølet ind i olie... og så smadrede de en stempel på motoren ved at lade den stå i tomgang i 2 timer. hvilket de heller ikke ville betale for! hvilket man godt ved at man ikke gør ved en s50b30 hvis man er spicalist.. som de jo er LOL så det gik lige en motor til som at jeg lige havde betalt 25000 kr. på at reppe.. så jeg er oppe på langt over 50.000 kr. og 15 ture til viborg som at der burde koste max 25.000 kr. og 2 ture.!

kan kun råde til at få alt på skrift i stedet for det telefonfis, som at de ikke vil stå ved..
Mvh. Funder
Eks. BMW E92 335I
Brugeravatar
210479
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 293
Tilmeldt: man 19. okt 2009 19:34
Navn: Indsæt fornavn - Wiedenmann
By: København

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af 210479 »

det var sku da godt nok surt...!

vil gætte på at du køre langt uden om ham næste gang..
man har da ikke råd til andet

--------------------------------------------
come to the dark side, we have cookies...
Brugeravatar
Law
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: ons 13. mar 2013 21:01
Navn: Lars Wendt
By: Lynge

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af Law »

"Fik et over slag på 8000 på rep af min motor. Da jeg så fik af vide at den var færdig og at jeg godt kunne hente bilen blev det lige pludselig 25000 kr. i stedet for de 8000 kr... Det er bare ikke iorden.! Motoren dryppede olie bagefter hvilket resluteret i at jeg måtte ligge nye fliser hjemme og ved en kammerat. Der skulle gå 11 gange på værksted til de fandt fejlen hvilken bare slet ikke er iorden, Det kom jeg så også til at betale for + en ny kobling for den var jo sølet ind i olie... og så smadrede de en stempel på motoren ved at lade den stå i tomgang i 2 timer. hvilket de heller ikke ville betale for! hvilket man godt ved at man ikke gør ved en s50b30 hvis man er spicalist.. som de jo er LOL så det gik lige en motor til som at jeg lige havde betalt 25000 kr. på at reppe.. så jeg er oppe på langt over 50.000 kr. og 15 ture til viborg som at der burde koste max 25.000 kr. og 2 ture.!"

Hvorfor må en sådan motor ikke køre i tomgang ???

.


Mvh. Lars Wendt
E39 530d 2002
Brugeravatar
535D MSport
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 54
Tilmeldt: lør 27. apr 2013 09:52
Navn: Mads MSport
By: Taastrup

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af 535D MSport »

Kan klart anbefale BSR i Birkerød , og det fungerer bare som det skal og så får man mail's når der er opdateringer.. Og man kan købe en mini pc med så kan det hele klares selv ved opdateringer


Mvh. Mads
E61 535d MSport
Brugeravatar
beekster
Meget Aktiv Bruger
Meget Aktiv Bruger
Indlæg: 276
Tilmeldt: søn 5. dec 2010 15:46
Navn: Thomas Bæk
By: Horsens

Re: Nogen der har prøvet een af flg. tunere ?

Indlæg af beekster »

Hej Jesper

RH chippede min 530d, de virkede meget kompetente og rulle 4-5 gange, hvorefter de kørte en tur. Jeg fik derefter selv lejlighed til at prøve bilen.
Da min har partikelfilter gik de meget op i at den ikke måtte udlede mere en før, da dette så ville kunne forkorte levetiden på filteret.
Har dog senere fået det læst ud ifbm en opdatering, og har ikke taget mig sammen til at kommer derop igen.

Eneste minus er at kurven helt nede i bunden blev rykket ca 150 omdr inden den tog ved. Med automat gear og meget få omdrejninger, gjorde det den lidt doven ved bykørsel.

Alt i alt, vil jeg helt sikkert opsøge dem igen til et lign projekt.
Med venlig hilsen Thomas Bæk
BMW 330xd 2006 (18" BBS CH - Bilstein B6 - H&R 35/20 - Hybridturbo og tuning 350hk/690nm)
BMW 118d E87 LCI 2009
BMW 530d E61 LCI 2007 (tidl.)
VW Passat 3bg 1.9 tdi 2002 (tidl.)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 1998 (tidl.)
Besvar