Efter kodning af dysse f11
: ons 6. nov 2019 19:35
Hej med jer,
Har et enkelt spørgsmål som jeg håber at nogle herinde evt. kan svare mig på.
Efter at jeg har smidt en ny dysse i motoren (gl. var utæt) og kodet den via. ISTA og med de kalibreringstal som stod på siden af dyssen, kan jeg efterfølgende se at de tal som jeg skrev ind, ikke er de tal som der bliver brugt i ISTA. Er der en eller nogle af jer herinde som kan forklare mig hvorfor der er forskel, eller hvorfor de ændres?
Dbh.
René
Har et enkelt spørgsmål som jeg håber at nogle herinde evt. kan svare mig på.
Efter at jeg har smidt en ny dysse i motoren (gl. var utæt) og kodet den via. ISTA og med de kalibreringstal som stod på siden af dyssen, kan jeg efterfølgende se at de tal som jeg skrev ind, ikke er de tal som der bliver brugt i ISTA. Er der en eller nogle af jer herinde som kan forklare mig hvorfor der er forskel, eller hvorfor de ændres?
Dbh.
René