Rensning af motor m.m.

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
Brugeravatar
Qui-Gon Jinn
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 11. mar 2018 16:29
Navn: Martin Raghner
By: Grenaa

Rensning af motor m.m.

Indlæg af Qui-Gon Jinn »

Hej BMW-entusiaster.

Så fik jeg serviceret min bil og fik sat nye dæk på men 20" fælge. For dem, der fulgte med i forummet omkring BMW-service, kan jeg orientere jer om, at jeg ikke købte Run Flat, men Michelin Pilot Sport 4 og de er ret gode og støjsvage - bredden taget i betragtning...

Men mit spørgsmål i denne omgang går på rensning af motor. Min gode mekaniker erhvervede sig sidste år en Bardahl Multi rensemaskine (https://www.skanoil.dk/products/bardahl ... skine-9322) og han har talt positivt om dens evner. En dybdegående omgang koster ca. 2.200,- og mit spørgsmål er derfor:

- Er der nogle af jer, der har prøvet sådan en omgang - og er det pengene værd??
Venlige hilsner
Martin
BMW 520d F10 - M Performance Kit
Superbil
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 55
Tilmeldt: tors 2. nov 2017 10:13
Navn: Jan Holmgren
By: Aabenraa

Re: Rensning af motor m.m.

Indlæg af Superbil »

Hej

Jeg fik udført en lignende resning bare med en Würth maskine/ rensmiddel på min BMW 530d GT. Synes at den gik lidt bedre i motoren, men det kan lige så godt være "placebo effekt" for hvis der var en forskel var den i hvertfalde ik`ret stor.
Tror at disse rensninger er mest brugbar hvis du har en motor som er godt beskidt og slidt så vil man nok kunne mærke størst effekt.

Mvh.
Superbil
Mvh. Jan Holmgren
F07 530d GT 2011
Besvar