Hjælp til valg af F10

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
bphhm
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 20. sep 2015 22:29
Navn: Hans Henrik
By: Jyllinge

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af bphhm »

Jeg kan godt følge dig i at det kan være svært at finde en F10 med rette udstyr. Havde selv samme problem, da jeg ville have adaptiv fartkontrol og elsæder med memory, og jeg fandt kun 1 eksemplar i Danmark der til gengæld havde lige præcis de specs jeg gerne ville have.

Prøvede selv en 520d med 4 cylindre og dernæst en 6 cylindret og der var ingen tvivl. Det blev en 6 cylindret!

Købte bilen som en importeret Tysker hos bilkompagniet der selv kan/kunne fastsætte afgift så det var måske et forsøg værd at kontakte dem. De samarbejder med Santander consumer bank for finansieringen og som jeg husker tilbuddet var det egentligt ganske konkurrencedygtigt.
Superbil
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 55
Tilmeldt: tors 2. nov 2017 10:13
Navn: Jan Holmgren
By: Aabenraa

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af Superbil »

Hej

Da jeg for et par år siden valgte at hente en BMW 530d GT hjem fra Tyskland valgte jeg Leasingparter A/S

https://leasingpartner.dk/

... det er ikke kun leasing de kan hjæpe med, men alt som har med import at gøre og så er de ekstrem dygtige og fair i pris.

Grundet familie forøgelse har jeg skiftet min kære BMW ud med en stor familiecontainer så den kan du både få rigtige billig på som flexleasing eller kontant.
Jeg har brugt rigtigt mange penge på at få den til at stå 120% iorden.

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/5 ... 5d/4203213

Tag et kig rundt på deres hjemmeside, så er jeg sikker på at de kan hjælpe dig videre.
Mvh. Jan Holmgren
F07 530d GT 2011
Brugeravatar
Realtor
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 3. mar 2014 18:23
Navn: Tue Klinggaard
By: Nordjylland

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af Realtor »

Jeg stod lidt i samme situation som dig, ville gerne have en masse udstyr og en 6-benet, men valgte i sidste ende at snuppe en LCI også gå lidt ned på udstyret, dog stadig fint med udstyr, men ikke helt så meget som jeg gerne ville have.

den er iøvrigt til salg for ca. 320 kørt 208.
Mvh. Tue Klinggaard
F11 530d LCI Touring Aut. Xdrive 2014 - M performance power kit 8-)
Kasse
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirs 2. okt 2018 09:26
Navn: Kasper Sellebjerg
By: Kolding

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af Kasse »

Med hensyn til import, kan du også kontakte Søren fra Jelsbiler.dk

Han lever af at importere biler fra Tyskland til både salg og leasing. Hvis du sender ham et link til en given bil på Mobile.de kan han give dig en pris leveret i DK på plader. Han har et stort netværk i Tyskland, og står for at inspicere bilen inden køb, transport og alt det der. Han kan sikkert besvare mange af dine spørgsmål. Jeg forstår godt din bekymring omkring, at km-tallet kan være justeret. Men jeg tror ikke det er så galt, hvis bilen handles ved en autoriseret forhandler syd for grænsen; de må kunne slå bilens servicehistorik op, og tjekke at alt stemmer overens.
G31 520d Sport Line
Brugeravatar
OleDupont
Moderator
Moderator
Indlæg: 3911
Tilmeldt: tors 16. feb 2006 20:35
Navn: Ole Dupont
By: Nordsjælland

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af OleDupont »

Hvis det er Søren Karlsen, som tidligere havde Huset Ansø i Horsens, kan jeg også anbefale ham.

Her købte jeg min nu tidligere E53 X5, som jeg med glæde havde i 11 år! :mrgreen: Der var lidt småting, men Søren var fornuftig og seriøs under det meste af forløbet.
De bedste hilsner

Ole Dupont
F15 X5 M-Sport 2016 - Bil nr. 33 - Bimmer nr. 5
Kasse
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirs 2. okt 2018 09:26
Navn: Kasper Sellebjerg
By: Kolding

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af Kasse »

Det er Søren Steentoft, og han har ikke haft andet end Jelsbiler ;)
G31 520d Sport Line
Brugeravatar
OleDupont
Moderator
Moderator
Indlæg: 3911
Tilmeldt: tors 16. feb 2006 20:35
Navn: Ole Dupont
By: Nordsjælland

Re: Hjælp til valg af F10

Indlæg af OleDupont »

:TU2
De bedste hilsner

Ole Dupont
F15 X5 M-Sport 2016 - Bil nr. 33 - Bimmer nr. 5
Besvar