Hydrive motorrens

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Besvar
bphhm
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 20. sep 2015 22:29
Navn: Hans Henrik
By: Jyllinge

Hydrive motorrens

Indlæg af bphhm »

Er der nogen der har prøvet Hydrive motor rens og kan fortælle om resultatet?

https://www.hydrive.com/
Brugeravatar
PerT
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 154
Tilmeldt: man 21. nov 2016 14:45
Navn: Per Tropp-Christiansen
By: Aarhus

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af PerT »

Lytter gerne - jeg står også på spring!

Kig her fra 06:40 : https://www.youtube.com/watch?v=k3-70oPy8po
Mvh. Per Tropp-Christiansen
BMW 525dA, F11, 3.0 6cyl, sophistograu, olie fyr, bi-xenon, læder, navi business, M-rat, Breyton 19"
MINI Cooper Clubman D
bphhm
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Indlæg: 118
Tilmeldt: søn 20. sep 2015 22:29
Navn: Hans Henrik
By: Jyllinge

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af bphhm »

Samme udsendelse jeg også så :D

Spændt på at høre om der er positive tilbagemeldinger. Selv er jeg lidt skeptisk når noget lyder lidt for godt, men man kan jo altid lære noget nyt.
Brugeravatar
amjensenn
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 35
Tilmeldt: søn 24. nov 2013 00:55
Navn: Rasmus Jensen
By: Karlslunde

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af amjensenn »

Min bil 525d 04 har fået en tur ved 290tkm. Kan ikke mærke nogen forskel. Kørte godt både før og efter. Men hvis det fjernes belægninger i indsugningen kan det måske forebygge fremtidige problemer.
Mvh. Rasmus Jensen
E61 525d / E64 650i
Nomac
Ny bruger
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs 4. apr 2017 18:44
Navn: Jan Pedersen
By: Marstal

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af Nomac »

Hej,

Fik en Hydrive rens i december 2017.
Synes ikke, at jeg kunne mærke forskel, men bilen kørte også som en drøm før rens.

Vh
Jan
BMW E61 530i 2005
BimmerBoy83
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs 3. okt 2017 17:52
Navn: Andreas Thomsen
By: Brønderslev

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af BimmerBoy83 »

En tysk BMW 530i fra 2008 der kun har kørt 87.000 km?! Kald mig bare mistroisk, men det yder lidt usandsynligt :?

Nå, ang. hydrive. Jeg er altid lidt skeptisk over den slags, især når anbefalingerne kommer fra dem der sælger det. Jeg har set billeder af indsugningen på især dieselbiler, hvis man kan få noget af det sod ud ved denne metode må det da være en fordel.
Mvh. Andreas Thomsen
F11 530d 2010
Brugeravatar
Qui-Gon Jinn
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 11. mar 2018 16:29
Navn: Martin Raghner
By: Grenaa

Re: Hydrive motorrens

Indlæg af Qui-Gon Jinn »

Jeg er ikke så teknisk anlagt, men følger med i samtlige fora for BMW-ejere, så jeg kan lære lidt mere :-)

Jeg fulgte linket til TV-programmet og det så da interessant ud - jeg ved dog ikke, om brintløsningen (eller hvad der nu anvendes) skulle være bedre end andet.

Dog har jeg i et andet opslag herinde, skrevet lidt om mine erfaringer med motorrens. Jeg har dog ikke selv prøvet det endnu, men min mekaniker (som er vanvittig dygtig og tilmed ærlig - ja, dem findes der også nogle af...) har netop investeret i sådan en fætter https://www.skanoil.dk/products/bardahl ... skine-9322 som jeg skal prøve snarest muligt. Om det kan bruges som erstatning for jeres interesse i brint-rens, ved jeg ikke - men efter sigende skulle det give bedre brændstoføkonomi og flere HK - så det skal prøves :-) Tror det koster et par tusinde - og så må jeg jo efterfølgende vurdere, om det er pengene værd ;-)

Vh. Martin
Venlige hilsner
Martin
BMW 520d F10 - M Performance Kit
Besvar