råd søges! bruger vand, BMW 530d E61 2004

Alle 5'er serier frem til nu - incl. X-modellerne
Brugeravatar
Jcm Bmw 525d
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 14
Tilmeldt: søn 27. jul 2014 16:13
Navn: Jesper Merrild
By: Sakskøbing

Re: råd søges! bruger vand, BMW 530d E61 2004

Indlæg af Jcm Bmw 525d »

check din vandpump, havde sammen problem
Mvh. Jesper Merrild
E70 X5 2012
Denblaa
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons 18. okt 2017 03:31
Navn: Mike Jensen
By: Aalborg

Re: råd søges! bruger vand, BMW 530d E61 2004

Indlæg af Denblaa »

Hej. En lille update angående problemet.

Jeg kørte den tilbage på værkstedet og fortæller dem der ingen vand er på og bilen ikke har kommet med nogen advarsel omkring dette. De sagde, jeg heller måtte komme ned med den så de kunne kigge på den. efter 2-3 dage ringer de der nede fra og siger bilen ikke fejler noget og at den ikke bruger vand og de har testet den. jeg skulle komme ned så kunne en mekaniker vise mig hvordan man kunne de ordentligt im der var vand eller ej da de kunne være rigtig svært og se. Jeg køre ned og henvender mig til indskrivning, og jeg spørger hvad skylder jeg så for denne gang? Han siger ingenting det var ganske gratis. Jubii han siger så her er nøglen, og at han sender en makaniker ud til bilen så jeg lige kunne se man kiggede efter kølervæske 😂. Jeg ved godt hvordan man kigger efter sådan noget og havde en makker med som også så at den var helt gal. Nå vi åbner køler og han skruer låget inden han når og tænde lyset kan jeg se der er kølervæske op til minimum... Han fortæller så lidt nogle ting som jeg godt ved 😂😂 men nu fik i lige historien der har ikke været noget med bilen siden, har ikke tjekket efter, dum som jeg er..
Men jeg tror bestemt en af jer havde ret angående systemet ikke var blevet luftet ordentligt ud hvis det overhovedet var blevet gjort, mistænker jeg da dette besøg var gratis 😁😁.. hehe

Mange tak for alle de gode råd i har været en kæmpe hjælp.

Mvh mike.. og god jul til jer!! 😊
Mvh. Mike Jensen
E61 530d 2004
BimmerBoy83
Almindelig bruger
Almindelig bruger
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs 3. okt 2017 17:52
Navn: Andreas Thomsen
By: Brønderslev

Re: råd søges! bruger vand, BMW 530d E61 2004

Indlæg af BimmerBoy83 »

Forstår ikke rigtig indlægget. Er bilen lavet eller brugte den ikke væske alligevel? Hvad har de ordnet ved den?
Mvh. Andreas Thomsen
F11 530d 2010
Besvar